Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sti.ufcg.edu.br:8080/jspui/handle/riufcg/12484
Title: Roteiro para estágio de administração escolar.
Other Titles: Script for school administration internship.
???metadata.dc.creator???: SIEBRA, Lúcia Maria de Brito Gonçalves.
Keywords: Educação;Supervisão escolar;Ensino;Education;School supervision;Teaching
Issue Date: 1985
Publisher: Universidade Federal de Campina Grande
Citation: SIEBRA, Lúcia Maria de Brito Gonçalves. Roteiro para estágio de administração escolar. 1985. 86f. Relatório de Estágio (Licenciatura em Pedagogia) - Centro de Formação de Professores, Universidade Federal de Campina Grande, Cajazeiras, Paraíba, Brasil, 1985.
???metadata.dc.description.resumo???: O presente trabalho destina-se a atender a grande necessidade que têm os estagiários do curso de pedagogia - habilitação em Administração Escolar, carentes de informações bibliográficas básicas e abrangentes até então existentes, mas em pequeno e reduzido número de títulos, se constitui num instrumento de trabalho, de uso cômodo, com o objetivo de orientar a realização de estágio.
Abstract: The present work is intended to meet the great need that the pedagogy trainees have - qualification in School Administration, lacking basic and comprehensive bibliographic information until then, but in a small and reduced number of titles, it constitutes an instrument of comfortable use, with the objective of guiding the internship.
Keywords: Educação
Supervisão escolar
Ensino
Education
School supervision
Teaching
???metadata.dc.subject.cnpq???: Educação.
URI: http://dspace.sti.ufcg.edu.br:8080/jspui/handle/riufcg/12484
Appears in Collections:Curso de Licenciatura em Pedagogia - CFP - Relatórios de Estágio

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LÚCIA MARIA DE BRITO GONÇALVES SIEBRA. RELATÓRIO DE ESTÁGIO PEDAGOGIA. CFP 1985.pdfLúcia Maria de Brito Gonçalves Siebra. Relatório de Estágio Pedagogia. CFP 1985.15.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.