Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.sti.ufcg.edu.br:8080/jspui/handle/riufcg/12600
Title: Relatório das atividades desenvolvidas no ensino de 1° e 2° graus.
Other Titles: Report of the activities developed in the teaching of 1st and 2nd degrees.
???metadata.dc.creator???: RANGEL, Maria Julia.
Keywords: Supervisão escolar;Educação;School supervision;Education
Issue Date: 1985
Publisher: Universidade Federal de Campina Grande
Citation: RANGEL, Maria Julia. Relatório das atividades desenvolvidas no ensino de 1° e 2° graus. 1985. 34f. Relatório de Estágio (Licenciatura em Pedagogia) - Centro de Formação de Professores, Universidade Federal de Campina Grande, Cajazeiras, Paraíba, Brasil, 1985.
???metadata.dc.description.resumo???: No desenrolar deste relatório será relatado o resultado da fase de observação e participação do pré-estágio que foi realizado na escola estadual de 1° grau Joaquim Victor Jurema. Durante este convívio de experiencia, foi dada a oportunidade de se relacionar com a direção , professores, alunos e comunidade por meio de conversas informais, pesquisas, entrevistas e reuniões.
Abstract: In the course of this report, the result of the observation and participation phase of the pre-internship that took place in the state school of 1st degree Joaquim Victor Jurema will be reported. During this coexistence of experience, the opportunity was given to interact with management, teachers, students and the community through informal conversations, research, interviews and meetings.
Keywords: Supervisão escolar
Educação
School supervision
Education
???metadata.dc.subject.cnpq???: Educação.
URI: http://dspace.sti.ufcg.edu.br:8080/jspui/handle/riufcg/12600
Appears in Collections:Curso de Licenciatura em Pedagogia - CFP - Relatórios de Estágio

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MARIA JULIA RANGEL. RELATÓRIO DE ESTÁGIO PEDAGOGIA. CFP 1985.pdf Maria Julia Rangel. Relatório de Estágio Pedagogia. CFP 1985.7.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.