DSpace Repository
As influências do marketing promocional na tomada de decisão de compras do consumidor: uma análise quantitativa.
Login
français
español
English
português (Brasil)
DSpace Home
→
Eventos Científicos da UFCG
→
ANAIS DE EVENTOS CIENTÍFICOS REALIZADOS DO CENTRO DE DESENVOLVIMENTO SUSTENTÁVEL DO SEMIÁRIDO - CDSA - CAMPUS DE SUMÉ
→
Anais do Simpósio de Engenharia de Produção SIMEP
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
As influências do marketing promocional na tomada de decisão de compras do consumidor: uma análise quantitativa.
RANGEL, Raphaela Pereira.; OLIVARES, Gustavo Lopes.
URI:
http://dspace.sti.ufcg.edu.br:8080/jspui/handle/riufcg/32388
Date:
2020
Show full item record
Files in this item
Name:
AS INFLUÊNCIAS DO ...
Size:
473.2Kb
Format:
PDF
Description:
As influências do ...
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Anais do Simpósio de Engenharia de Produção SIMEP
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register